הצעת מחיר מנצחת לארגונים
.

איך כותבים הצעת מחיר מנצחת לארגונים,

שממירה הזדמנויות לעסקאות?

הגשתי הצעת מחיר טובה,
איך היא לא הפכה לעסקה?

ארגונים הם שוק תחרותי, במיוחד עכשיו,
לכן עתיד העסקה תלוי מאוד בהצעת המחיר.

לפני הכל חשוב לדעת שכל עוד ההצעה מול הארגון לא חתומה וסגורה,
השיווק ממש לא הסתיים.

ההצעה היא למעשה רק תחילתו של רומן
היא עוברת ידיים בתוך הארגון,
וצריכה להרגיש תפורה ולתת ביטחון לכל הצדדים בארגון.

ולכן חשוב להתייחס אליה כאל מסמך שיווקי לכל דבר.

בהדרכה מקצועית תמצאו את כל הכללים והמרכיבים שהופכים הצעה למנצחת

מה תקבלו בהדרכה?

3 פרקים של הדרכה מעשית שלב שלב, בת 44 דקות

5 הבדלים בין הצעת מחיר לארגונים ולפרטיים שידייקו את ההצעה שלכם לארגונים

8 מרכיבים מהותיים בהצעת מחיר לארגונים  מה להכניס להצעה ומה לא
7  טיפים לארגון ההצעה שיבליטו אותה גם בעיני מי שכבר קרא מאות הצעות
דף עבודה מעשי להדפסה, ליישום ההדרכה בעסק, שילווה אתכם בכתיבת כל הצעה

מהצפייה בהדרכה תלמדו גם:

איך מייצרים מסמך הצעה שמבליט אתכם על פני המתחרים?

לפי מה אנשי המפתח בארגונים בוררים את ההצעות?

איך גורמים לארגון להרגיש שההרצאה שלכם מתאימה כמו כפפה לארגון?

מה חשוב לברר לפני שמכינים הצעת מחיר כדי להגדיל את הסיכויים שלה להפוך לעסקה?

למי זה מתאים?

השיעורים מותאמים גם לעסקים ותיקים עם ארגונים, שרוצים לדייק מהלכים ולשפר תוצאות,
וגם לעסקים מתחילים, שרוצים לבנות נכון את המהלכים מול ארגונים.

ההשקעה בהדרכה:

139 ש"ח + מע"מ 

לרכישה - לחצו על הכפתור:
(לאחר מילוי הפרטים תקבלו למייל גישה מידית להדרכה)

*שימו לב - ההדרכה פתוחה לצפייה למשך 3 חודשים

ברכישה זו אני מאשר.ת קבלת עדכונים ופרסומים מנורית בר/לעבוד עם הגדולים
תוכן זה נושא זכויות יוצרים. אני מאשר/ת כי לא אשתף אותו או אשתמש במידע שלו מעבר לצרכי העסק שלי.

הי, נעים להכיר

נורית בר- מלווה עסקים להצלחה עם ארגונים,

ומייסדת לעבוד עם הגדולים
מרכז הכשרות וייעוץ עסקי בדרך לארגונים.

אחרי הצלחות עם מאות ארגונים וליווי של מעל 500 בעלי עסקים,
פיתחתי שיטה ברורה לעבוד עם הגדולים בדרך סלולה ובוטחת,
עם כל הכלים הנחוצים להצלחה מפתיחת דלתות ועד סגירת עסקאות.

יחד עם נבחרת יועצים ומאמנים עסקיים שהוכשרו בשיטת המרכז,
אנחנו מנחים ומלווים בעלי עסקים להצלחה עם ארגונים כבר מעל עשור, תוך עדכון ומחקר מתמיד בעולם העסקים הארגוני.

אני שמחה להעניק גם לך את הידע הזה כדי לסייע לך לעבוד עם הגדולים בהצלחה.

 בעלי עסקים שצפו בהדרכה מספרים: 

ליאורה חיים |  מנחה ומטפלת במתבגרים

"כעצמאית עבודה עם ארגונים גדולים היא דרך לגדול, לפרוץ ולהיחשף לקהלים גדולים וחדשים. לא מעט פעמים חששתי לצאת לשם ו מלקבל "לא", והיו עוד לא מעט שדים כאלו שספרו לי למה

כדאי "לא לגדול". ברקע היה גם את הקול של נורית ברשת, שמשך אותי בסקרנות והמון תקווה לצאת באומץ מאיזור הנוחות ולתת הזדמנות לצמוח. כשפנו אלי מארגונים בצורה יזומה, ונדרשתי לתת הצעת מחיר מסודרת, עלה הפחד. לכן בחרתי לרכוש מנורית את השיעור. דרכו למדתי בצורה מקצועית וממוקדת להעביר הצעה מסודרת ומותאמת לצורך של הלקוח, שעברה והתקבלה בחיוב בארגונים גדולים. מאז שומרת על המבנה ושולחת בלי לפחד. זה גם חוסך לי זמן, ממקד אותי ומאפשר לי לקבל תשובות חיוביות מארגונים. ממליצה בחום."

רחל נמרון |  אימון ופיתוח מנהלים

"למרות שחייתי בתוך ארגונים כקניין מרכזי, בכובע מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני וסמנכלית משאבי אנוש, ולמרות שאני וותיקה עם ארגונים, בעקבות ההדרכה של נורית, אני מרגישה שההצעה שלי השתדרגה בכמה רמות בזכות דיוק המסרים, אומנות הצמצום, כתיבה בשפת התועלות ועוד כלים מעולים למרכיבים חשובים בהצעה"

טל מזור |  משחקולוגית ארגונית

"סדנא מעולה. ממליצה בחום!
הצעות המחיר שלי שודרגו מאוד בעקבותיה"

רועי רצון  |  מנחה להתפתחות ולמערכות יחסים

"הקשבתי בעניין רב. מאוד אהבתי את החלוקה הברורה עם משמעות ודגשים חשובים עבור כל חלק.
האבחנה בין סוגי הארגונים ומה חשוב לכל סוג. הדוגמאות היו מעולות, ובעיקר כשהבאת פרספקטיבה איך זה נראה מצד הארגון".

טליה דיין חיימן | מרצה

"הדרכה ממוקדת ומעולה!
שיניתי בזכותה את כל הצעת המחיר שלי לארגונים".

נאור אביאני  |  הבית של הטיולים

"הדרכה עניינית וממוקדת שתרמה לי מאוד, למרות הנסיון הרב שיש לי.
היא עשתה לי סדר על כל מה שכדאי לציין בהצעה וגם מה לא".

ברכישה זו אני מאשר.ת קבלת עדכונים ופרסומים מנורית בר/לעבוד עם הגדולים
תוכן זה נושא זכויות יוצרים. אני מאשר/ת כי לא אשתף אותו או אשתמש במידע שלו מעבר לצרכי העסק שלי.

 

 

 

 

 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.